«Είμαστε όλες και όλοι παρόντες για να ακυρωθούν στην πράξη τα ανισόρροπα νομοσχέδια της κας #Κεραμέως.
Η κα Υπουργός Παιδείας, μέσω της υποτιθέμενης αξιολόγησης, επιχειρεί την κατηγοριοποίηση των σχολείων, τη γενίκευση των συγχωνεύσεων και τη μετατροπή των εκπαιδευτικών σε κυνηγούς χορηγών.
Μετά την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, εν μέσω πανδημίας, την ηχηρή απουσία στην ομαλή διεξαγωγή της τηλεκπαίδευσης, τη σφαγή δεκάδων χιλιάδων υποψηφίων στις πανελλήνιες λόγω Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, τη θέσπιση πανεπιστημιακής αστυνομίας και την άρνηση να μεριμνήσει για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, η Υπουργός Παιδείας ξεπέρασε κάθε όριο αυταρχισμού και χυδαιότητας, καταθέτοντας αγωγές εναντίον τόσο των σωματείων των εκπαιδευτικών, όσο και της #ΑΔΕΔΥ.
Η κα Κεραμέως, ενώ έχει αφήσει τα σχολεία με εκατοντάδες κενά, ακόμα και σε Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και Παράλληλη Στήριξη, επιλέγει να σύρει στα δικαστήρια τους εκπαιδευτικούς, που προ καιρού ευγνωμονούσε, για τις υπεράνθρωπες προσπάθειές τους, στην εφαρμογή της #τηλεκπαίδευσης και εν γένει το σημαντικό έργο που επιτελούν, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα εκπαιδευτικών. Κανένα, όμως, επικοινωνιακό άρωμα δεν είναι ικανό να καλύψει τη δυσωδία της υποκρισίας της Υπουργού.Κυβέρνηση και ΜΜΕ σε εντεταλμένη υπηρεσία, επιδίδονται καιρό τώρα σε έναν αγώνα υποτίμησης και συκοφάντησης των εκπαιδευτικών, μιλώντας για «τεμπέληδες που φοβούνται την αξιολόγηση», αφήνοντας τα υπόλοιπα στον κοινωνικό αυτοματισμό.Αποκρύπτουν, όμως, τις πραγματικές προθέσεις του κ. Μητσοτάκη, που μέσω της υποτιθέμενης «αξιολόγησης», επιχειρεί την κατηγοριοποίηση των σχολείων, τη γενίκευση των συγχωνεύσεων και τη μετατροπή των εκπαιδευτικών σε κυνηγούς χορηγών, βάζοντας και επίσημα πλέον τους ιδιώτες μέσα στα δημόσια σχολεία.
Η κα Κεραμέως είχε το θράσος να ονομάσει τον σχετικό νόμο «Αναβάθμιση του σχολείου και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών», ενώ πρόκειται για μία ξεδιάντροπη εργαλειοποίηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών δομών, οι οποίες μπλεγμένες στα γρανάζια καταγραφών, αναφορών και ανούσιων δεικτών, χάνουν κάθε παιδαγωγικό και επιστημονικό προσανατολισμό, ενώ το Υπουργείο να προσπαθεί να μετακυλίσει σε ιδιώτες την ευθύνη της χρηματοδότησής τους.
Το ποτήρι, πλέον, ξεχείλισε. Οι εκπαιδευτικοί έχουν τους γονείς και την κοινωνία στο πλευρό τους. Οι αντιεκπαιδευτικές και αντιπαιδαγωγικές πολιτικές της κυβέρνησης, θα αποτελούν σύντομα παρελθόν».


