Συνάντηση για την ΜΠΕ του έργου «Υφιστάμενα τμήματα παράκαμψης Χανίων – Ρεθύμνου – Ηρακλείου ΒΟΑΚ»

Σε διαβούλευση τέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) του έργου «Υφιστάμενα τμήματα παράκαμψης Χανίων – Ρεθύμνου – Ηρακλείου #ΒΟΑΚ», ενώ περιήλθε στο Δημοτικό Συμβούλιο Χερσονήσου για γνωμοδότηση, σε ότι αφορά τους Α/Κ Καρτερού και Α/Κ Ανώπολης.

Όπως διαπιστώθηκε από την ΜΠΕ, δυστυχώς τα αρμόδια Υπουργεία πετούν στον κάλαθο των αχρήστων, χρήματα του ελληνικού λαού, τον κόπο των υπηρεσιών και την αγωνία χιλιάδων κατοίκων, καθώς παρά το γεγονός ότι η μελέτη του Α/Κ Καρτερού είχε λάβει όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις κατά τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ από το 2018, κατατέθηκαν προς διαβούλευση δύο άλλες προτάσεις, οι οποίες δεν επιλύουν το πρόβλημα των κατοίκων που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο σημείο εξόδου από τον ΒΟΑΚ.

Συγκεκριμένα, οι κάτοικοι και οι επισκέπτες των οικισμών: Άγιος Ιωάννης, Άγιος Ρωμανός, Αϊτάνια, Γάλιπε, Γαλίφα, Ελιά, Επάνω Βάθεια, Επισκοπή, Καινούργιο Χωριό, Κάτω Βάθεια, Σγουροκεφάλι, Σκόπελα, Σταμνοί, Χοχλακιές του Δήμου Χερσονήσου και Αγία Παρασκευή, Αστρίτσι, Απόστολοι, Αρχάγγελος, Βόνη, Γαλατάς, Γαλενιανό, Ευαγγελισμός, Ζωφόροι, Θραψανό, Σμάρι του Δήμου Μινώα Πεδιάδας, αναμένεται να εξυπηρετηθούν από την έξοδο του ΒΟΑΚ στο ύψος του Καρτερού και οι προτεινόμενες λύσεις του Υπουργείου Υποδομών, δεν τους ικανοποιούν.

Επιπλέον, ακόμα και η οδική σύνδεση του ΒΟΑΚ με το νέο Αεροδρόμιο στο Καστέλι, αναμένεται να βελτιωθεί σημαντικά και να εξυπηρετεί χιλιάδες επισκέπτες τους καλοκαιρινούς μήνες.

Η Κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει, γιατί δεν υιοθετείται η μελέτη, όπως είχε εκπονηθεί και αδειοδοτηθεί επί Κυβέρνησης #ΣΥΡΙΖΑ. Γιατί αδιαφορεί για την αγωνία χιλιάδων κατοίκων που θα εξυπηρετούνται από το συγκεκριμένο σημείο του κόμβου Καρτερού;

Στην επίκαιρη ερώτησή μας πριν από ένα μήνα, ο Υφυπουργός Υποδομών, χωρίς επιχειρήματα με περισσή αλαζονεία, μας ενημέρωσε ότι η διαβούλευση που ολοκληρώνεται στις 26/8/22, προβλέπει δύο λύσεις, οι οποίες όμως δεν είναι αποδεκτές από την τοπική κοινωνία.

Καλούμε το αρμόδιο Υπουργείο, έστω και την ύστατη στιγμή, να υιοθετήσει τη μελέτη, όπως αυτή είχε λάβει έγκριση περιβαλλοντικών όρων από το 2018.