Παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες και τις κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις το Υπουργείο Παιδείας έχει αφήσει στην τύχη τους τα Μουσικά σχολεία

Προχωρήσαμε σε κοινοβουλευτική παρέμβαση με τη συνυπογραφή ακόμα 31 βουλευτών #ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα μουσικά σχολεία της χώρας, καταθέτοντας αναφορά προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων την επιστολή των δεκαπενταμελών συμβουλίων των μουσικών σχολείων Πτολεμαΐδας, Αγρινίου, Άμφισσας, Αλεξανδρούπολης, Αργολίδας, Βαρθολομιού, Βέροιας, Γιαννιτσών, Δράμας, Ζακύνθου, Ηρακλείου, Καβάλας, Καρδίτσας, Κατερίνης, Κέρκυρας, Μυτιλήνης, Ξάνθης, Πάτρας, Πρέβεζας, Ρόδου, Σερρών και Χανίων.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην επιστολή, οι μαθητές έχουν προβεί στο παρελθόν σε μουσικές διαμαρτυρίες και διαδηλώσεις προβάλλοντας με σεβασμό τις προτάσεις τους.Οι Μαθητές των μουσικών σχολείων ζητούν:

● Έγκαιρη πρόσληψη καθηγητών μουσικής παιδείας τόσο σε υποχρεωτικά όργανα όσο και σε όργανα επιλογής.

● Συγγραφή σχολικών εγχειριδίων για τα μαθήματα που εξειδικεύονται στη θεωρητική μουσική εκπαίδευση (θεωρία, αρμονία, ιστορία μουσικής, μορφολογία, οργανογνωσία) και στα μαθήματα των μουσικών οργάνων, καθώς δε διαθέτουν όλες οι οικογένειες την ίδια οικονομική δυνατότητα που απαιτείται για να τα προμηθευτούν.

● Μοριοδότηση και ποσόστωση στις πανελλαδικές εξετάσεις στα παιδιά που ενδιαφέρονται για τις μουσικές σχολές.

● Πιστοποίηση των θεωρητικών σπουδών σε κάθε απόφοιτο μουσικού σχολείου (θεωρία, αρμονία) και των μαθημάτων μουσικών οργάνων.

● Δημιουργία νέου πεδίου προσανατολισμού ειδικό για τα μουσικά σχολεία, που θα το επιλέγουν όσα παιδιά ενδιαφέρονται αποκλειστικά για τα τρία τμήματα μουσικών σπουδών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο θα συμπεριλαμβάνει τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μουσικά μαθήματα, αντί του συμβιβασμού των μαθητών να επιλέξουν ένα ήδη υπάρχον πεδίο, που δεν συσχετίζεται με τα ενδιαφέροντά τους.

Τέλος θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι κτιριακές υποδομές πολλών σχολείων δεν τηρούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να στεγαστεί ένα σχολικό συγκρότημα. Υπάρχουν πολλά κτιριακά προβλήματα που χρήζουν άμεσης αποκατάστασης ή επιδιόρθωσης. Απαραίτητες είναι και οι προεκτάσεις των σχολείων, καθώς οι αίθουσες δεν είναι αρκετές και συχνά υπερβολικά μικρές.Τα δημόσια σχολεία τελούν υπό συνεχή υποβάθμιση.

Τόσο η μείωση των δαπανών για την παιδεία συνολικά, όσο και η επαναλαμβανόμενη αγνόηση των προβλημάτων και των ζητούμενων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας από την κα Υπουργό είναι απογοητευτικά.

Ζητούμε από την κα Κεραμέως να ενσκήψει πάνω από τα προβλήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας και ειδικά σε αυτά που αφορούν τα δημόσια σχολεία.