Να σταματήσει να κρύβεται πίσω από διαρροές η Υπουργός Παιδείας και να απαντήσει στα ερωτήματα των εκπαιδευτικών για την κατανομή των διορισμών

Προχωρήσαμε σε κοινοβουλευτική παρέμβαση αναφορικά με τους μόνιμους διορισμούς και την κατανομή τους στις βαθμίδες και ανά ειδικότητα, καταθέτοντας αναφορά προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων την ανακοίνωση του Αυτόνομου Δικτύου Εκπαιδευτικών, με τη συνυπογραφή 27 βουλευτών.

Στην ανακοίνωση εκφράζεται η αγωνία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ενόψει των νέων διορισμών, που επιτείνεται από τις διαρροές του Υπουργείου για λιγότερους διορισμούς στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε σχέση με τη δευτεροβάθμια, θίγοντας ξανά τις ίδιες κατηγορίες εκπαιδευτικών, για τις οποίες σε σχέση με τον αριθμό των οργανικών κενών απαιτείται μεγαλύτερο ποσοστό διορισμού.

Επιπλέον, επισημαίνουν ότι στην Α/θμια τα οργανικά κενά προσεγγίζουν τα 6.500 και ότι απαιτείται άμεση σύσταση (πριν τους διορισμούς) 1.000 νέων οργανικών θέσεων στα Νηπιαγωγεία για την κάλυψη αναγκών που προκύπτουν από την πλήρη εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Δεδομένων των παραπάνω, καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου να απαντήσει ποιος θα είναι ο συνολικός αριθμός των μόνιμων διορισμών, ποια θα είναι η κατανομή τους σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Γενική και Ειδική Αγωγή, αλλά και ανά κλάδο και ειδικότητα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ποιο θα είναι “το αξιοκρατικό σύστημα διορισμών που θα καταργήσει τις παθογένειες του παρελθόντος”, αλλά και ποια είναι η πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ να εισάγει γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ μαζί με τα τυπικά προσόντα και την προϋπηρεσία.

Με τη μέθοδο των διαρροών το Υπουργείο δημιουργεί ασάφειες και επιτείνει την αγωνία χιλιάδων εκπαιδευτικών που αναμένουν τον μόνιμο διορισμό τους μετά από πολλά έτη υπηρεσίας ως αναπληρωτές. Το υπουργείο σεβόμενο αυτούς τους ανθρώπους και την αγωνία τους θα πρέπει να απαντήσει με σαφήνεια στα ερωτήματα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και να μην διαρρέει επιλεκτικά και αποσπασματικά πληροφορίες».

Ζητάμε από την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων να δώσει σαφείς απαντήσεις στα ερωτήματα των εκπαιδευτικών.